Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w związku z epidemią wirusa COVID-19 przedłużamy ograniczenia w przyjmowaniu petentów do 31 grudnia 2020 r., w związku z tym:
 

  • obsługa klienta nadal będzie się odbywać przede wszystkim telefonicznie oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
  • przyjmowanie petentów w Biurze Obsługi Klienta przy ul. 3 Maja 46 w Poznaniu oraz Delegaturach ZM GOAP nadal będzie zawieszone.
  • w Biurze Obsługi Klienta przy ul. św. Michała 43 w Poznaniu jest udostępniona skrzynka podawcza, gdzie Klienci mogą składać dokumenty.
  • w przypadku spraw, których ze względu na ich złożoność, nie można załatwić poprzez środki komunikacji elektronicznej, jest możliwa bezpośrednia obsługa od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 na 2 stanowiskach w Biurze Obsługi Klienta przy ul. św. Michała 43 w Poznaniu.
     

Jednocześnie zachęcamy do załatwiania wszystkich spraw drogą elektroniczną: bok@goap.org.pl, telefonicznie: 61 624 22 22 lub pocztą tradycyjną na adres: Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań.