Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu zaprasza do współpracy wszystkich pracodawców zainteresowanych zatrudnieniem osób bezrobotnych. W związku z tym ogłasza nabór wniosków w ramach:
 



Wniosek wraz z kompletem dokumentów stanowiących załączniki do wniosku należy złożyć:

    - w kancelarii Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu ( pok. 104),
    - lub poprzez platformę praca.gov.pl,
    - lub elektroniczną skrzynkę podawczą (wniosek złożony w formie elektronicznej powinien być opatrzony bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu z zachowaniem  zasad przewidzianych w przepisach o podpisie elektronicznym lub podpisem potwierdzonym   profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej)
    - lub wysłać pocztą na adres Urzędu.

Uwzględniane będą wnioski prawidłowo sporządzone i kompletne, według kolejności ich złożenia, w ramach posiadanych środków finansowych.
Złożone  wnioski  zostaną rozpatrzone pod względem formalnym i merytorycznym, a wnioskodawcy zostaną  poinformowani o sposobie ich rozpatrzenia.
Urząd nie ponosi odpowiedzialności za awarię elektronicznej skrzynki podawczej, platformy praca.gov.pl, niewłaściwie przesłane lub uszkodzone pliki.  

Szczegółowe informacje na temat nawiązania współpracy oraz druki do pobrania znajdują się w zakładce: Dla pracodawców i przedsiębiorców – Wsparcie tworzenia miejsc pracy oraz w zakładce Na Skróty - Dokumenty do pobrania.
Informacje udzielane są również na stanowisku ds. instrumentów rynku pracy, telefonicznie pod numerem: 618345 677.
 
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu